• تاريخ :
     ۱۳۹۵/۰۴/۲۲ 
زیر سازی وآسفالت محور اوشان به آهار نمایانگر توجه خاص شهرداری به حومه شهر

 

زیر سازی وآسفالت محور اوشان به آهار نمایانگر توجه خاص شهرداری به حومه شهر

 

با بررسی های انجام شده و طبق آمارهای موجود از میزان عملیات عمرانی شهرداری اوشان فشم  میگون درمقایسه سالیان گذشته در  تمامی رشته های ابنیه وراه ،در سه سال گذشته پیشرفت قابل توجهی مشاهده می گردد. البته این افزایش خدمت رسانی مختص سه شهر اوشان فشم میگون نبوده و با توجه به وسعت منطقه رودبار قصران ،همچنین تقسیم عادلانه بودجه و پروژه ها بین تمامی نواحی با توجه به نیازهای همشهریان که از مهمترین اهداف شهردار وشورای اسلامی شهربر اساس منویات رهبرمعظم انقلاب اسلامی و هم چنین برنامه های دولت تدبیر وامید  می باشد،چندین پروژه در حومه شهر انجام گردیده که از مهمترین آن ها می توان به چندین پروژه گابیون چینی ودیوار حفاظتی در شهر امامه،انجام لکه گیری وروکش آسفالت در جاده شمشک،انجام لکه گیری وآسفالت در جاده زایگان،انجام آسفالت در روستای کلوگان و همچنین انجام زیر سازی و آسفالت در محور اوشان به آهار اشاره نمود.

 پروژه زیر سازی و آسفالت محور اوشان به آهار در تاریخ 95/02/15 آغاز گشته و تا کنون به پیشرفت 20% رسیده است. مکان انجام پروژه از ابتدای حوزه استحفاظی شهرداری در منطقه ماهیچال، تامیدان امام علی اوشان خواهد بود.

عملیات انجام شده تا کنون :

*منطقه ماهیچال: پاک سازی حریم راه از نخاله های انباشت شده، انجام زیر سازی با مصالح استاندارد زیر اساس و اساس و اصلاح شیب طولی و عرضی جاده و همچنین جمع آوری آب سطحی  با اجرای دال بتنی و اجرای لایه آسفالت بیندر به طول 130 متر و عرض متوسط 10 متر.

*منطقه گوگ دره: در لاین رفت به سمت آهار به طول 150 متر عملیات خاکبرداری و حمل نخاله و تعریض جاده به مقدار 8 متر، اجرای جدول نهر و تسطیح و رگلاژ کف با مصالح استاندارد اساس وزیر اساس انجام گشته و در لاین برگشت به طول 60 متر تعریض به مقدار 2 متر و اجرای جدول نهر وزیر سازی انجام گشته است.به طور کلی حدود 10 متر طول به عرض جاده اضافه گشته که لایه آسفالت بیندر آن نیز اجرا گشته است.

طبق برنامه پروژه، عملیات آسفالت و روکش در دستور کار قرار گرفته که بنابر آن چه که ذکر گردید در منطقه گوگ دره و ماهیچال لایه بیندر آسفالت اجرا گردیده و در روزهای آینده عملیات روکش آسفالت درادامه محور و مسیر رفت و برگشت انجام خواهد گشت. 

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.7.0
    V6.1.7.0