• تاريخ :
     ۱۳۹۵/۰۹/۰۹ 
پروژه احداث ساختمان حوزه قضایی رودبار قصران به روزهای پایانی خود نزدیك می شود

 

پروژه احداث ساختمان حوزه قضایی رودبار قصران به روزهای پایانی خود نزدیک می شود

 

پروژه احداث ساختمان دادگاه رودبارقصران یکی از پروژه های بزرگ  شهرداری اوشان فشم میگون در سالیان اخیر بوده که با توجه به رکود مالی وتمانی کمبودهای موجود، به دلیل جایگاه رفیع این ارگان، مراجعات بسیار زیاد همشهریان عزیز و نامناسب بودن محل کنونی این سازمان اجرای آن با سرعت تمام در دستور کار شهرداری قرار گرفت.

اجرای این پروژه در سال گذشته آغاز و با تمام مشکلات موجود هم اکنون در مراحل پایانی خود قرار گرفته است. ساختمان مذکور با مساحت کل 807 متر در سه طبقه و هر طبقه حدودا 269 متر میباشد که در فاز دوم عملیات ذیل انجام گرفته است:

1)عملیات سفت کاری، 2)تیغه بندی وگل گچ تمامی طبقات به پایان رسیده 3)تأسیسات مکانیکی، 4)الکتریکی و لوله کشی ساختمان از نوع سوپر پایپ 5 لایه واتصالات و لوله های فاضلاب از نوع پوش فیت و طبق استانداردهای روز تکمیل گردید. 5)درب و پنجره های تمامی طبقات از نوع  upvc نصب. 6)راه پله ساختمان بازسازی و آسانسور نیز تعبیه گردید. 7)نمای ساختمان نیز به طور کامل از نوع سنگ با بالاترین کیفیت تکمیل گردید. در حال حاضر پروژه به پیشرفت حدود  75% رسیده است و با توجه به سرعت کار امید است این بنا بزودی به بهره برداری رسیده و موجب رضایت همشهریان عزیز گردد.

 

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.7.0
    V6.1.7.0