• تاريخ :
     ۱۳۹۷/۰۵/۲۵ 
فرماندار شمیرانات: شناسایی زمین خواران شمیران/خبرنگاران مسئولین شمیرانات را نقد كنند
دکتر شهریور فرماندار شمیرانات با اشاره به اینکه زمین خواران شمیران شناسایی شده اند گفت: خبرنگاران باید مسئولین این منطقه را نقد کنند.

دکتر سیاوش شهریور در مراسم تجلیل از خبرنگاران شهرستان شمیرانات طی سخنانی اظهار داشت: خبرنگار باید حرفه ای عمل کرده و شهامت و شرافت داشته باشد، از شما خواهش می کنم که اجازه فساد در شهرستان ندهید و نقد کردن و نقادی را همواره در دستور کار خود داشته باشید.
دکتر شهریور افزود: مجموعه اجرایی شمیرانات از شما می خواهد که زمین خواری و فساد را نقد کنید و نگذارید سیلاب فساد ما را ببرد، از شما خواهش می کنم، که به انتقاد ما بپردازید و در این زمینه بنده علیه هیچ خبرنگاری شاکی نمی شوم.
وی با بیان اینکه اگر در شمیران اتفاقاتی می افتد که دیده نمی شود اصحاب رسانه کمک کنند که این امور دیده شود گفت: خبرنگاران باید همه و همه را نقد کنند، هرکس به اندازه ای که در فساد نقش دارد را نقد کنید.
فرماندار شمیرانات اظهار داشت: به زودی زود پروژه فاضلاب شمیرانات را انجام خواهیم داد، اخبار خوبی در راه است و اعلام می کنیم که مرکزی برای فروش محصولات مردم این منطقه راه اندازی شده است.
وی با تاکید بر اینکه لازم است سرمایه فضای مجازی را برای توسعه پایدار کشور به کار گرفته شود افزود: باید در این راستا کام مردم را شیرین کنید، در شمیرانات یقه زمین خواران را گرفته ایم و اتفاقات خوبی در حوزه بهداشت افتاده است، بیایید به احترام شهدایمان یکدیگر را دوست داشته باشیم و کام مردم‌ را شیرین کنیم و منزلت شفافیت را پاس بداریم.

 

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.7.0
    V6.1.7.0