• تاريخ :
     ۱۳۹۷/۰۵/۲۵ 
مدیركل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری تهران در آیین تجلیل از خبرنگاران شمیرانات
دکتر صبوری:اطلاع رسانی صحیح سبب تولید امنیت در جامعه می شود

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری تهران درمراسم نشست با اصحاب رسانه در مجتمع شهدای اوشان طی سخنانی اظهار داشت: خبرنگاران بکوشند که در عصر حاضر در جهت اطلاع رسانی صحیح کوشا باشند چرا که مردم، رسانه ها و حاکمیت سه ضلع اطلاع رسانی محسوب می شوند.
دکتر صبوری در ادامه افزود: امروز بسیاری از چالش ها ناشی از عدم ارتباط شفاف و اطلاع رسانی به موقع و صحیح است و نقش خبرنگاران در رسالت خبررسانی و ارتباط موثر با مردم در شرایط تحریم و نیز برخی مشکلات داخلی غیر قابل اغماض است.
وی با بیان اینکه خبر باید با هدف تبیین و انتقال واقعیت ها منتشر شود گفت: اصحاب رسانه بکوشند اخبار و واقعیت ها را به گوش مردم برسانند چرا که در جایی که با عدم انتشار صحیح خبر روبرو باشیم اخبار جعلی و غیر واقعی جای آن را خواهند گرفت.
مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری تهران با اشاره به اینکه انتشار اخبار واقعی منتج به تولید امنیت می شود می شود بیان داشت: جامعه نیازمند آرامش شادی و نشاط است و لازم است تولید انرژی و نشاط در میان مردم و جوامع گسترش یابد و امروز باید به تداوم امیدآفرینی بپردازیم تا کشور بتواند به هدف غایی خود برسد.

 

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.7.0
    V6.1.7.0