• تاريخ :
     ۱۳۹۷/۰۵/۲۵ 
بازگشت پرستوها
آزادگان آمدند همان طور که رفته بودند؛ دلیر و مقاوم، نستوه و استوار، امیدوار و دلاور. آمدند با همان صلابت همیشگی

۲۶ مرداد ۱۳۶۹، برگی دیگر از تقویم انقلاب ورق خورد و یوم اللّه دیگری متولّد شد. ثانیه های انتظار به کندی می گذشت. شهر به استقبال پرنده های مهاجر آمده بود که در سال های سخت هجران از وطن، بال و پر خود را در زیر شکنجه های کفر شکسته بودند.

آزادگان بهترین سرمایه برای ادامه آرمان‌ها و اهداف امام راحل و شهیدان والا مقام هستند. با کمال افتخار ، سالروز ورود آزادگانی که با گام نهادن در خاک میهن اسلامی ، چشمان منتظر و قلب های عاشق را غرق در شادی نمودند.

سلام بر آزاد مردانی که صبورانه رنج اسارت را تحمل نموده و با سر افرازی همچون کبوترانی رسته از بند، به آغوش میهن بازگشتند.
بیست و ششم مرداد سالروز بازگشت غرور آفرین آزادگان سرافراز به میهن اسلامی است، روز سراسر افتخاری که بر صفحات زرین انقلاب حک شد و یاد آور ایامی است پر از شور وشادی و معطر به حضور دوباره عزیزانی که عطر شهیدان را با خود داشتند. عزیزانی که صبورتر از سنگ صبور و راضی‏ترین کسان به قضای الهی بودند. آزاده نامیده شدند چون از قید نفس و نفسیات رهایی یافته بودند  و صبوری خانواده این عزیزان در دوران اسارت مایه افتخار و مباهات بود.
سالروز این خاطره بزرگ را به رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی)، ملت شریف ایران ، ایثارگران ، جانبازان ، خانواده معظم شهدا و تمامی آزادگان سرافراز این سرو قامتان صبر و استقامت تبریک و تهنیت عرض می نماییم.

روابط عمومی شهرداری

و شورای اسلامی شهر اوشان،فشم، میگون

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.7.0
    V6.1.7.0