• تاريخ :
     ۱۴۰۱/۱۲/۱۶ 
next    /  2 prev
جلسه استقبال ار بهار1402
دومین نشست ستاد نوروزی شهرداری اوشان فشم میگون برگزار شد.


 
در این نشست، شرفی معاون شهردار با تقدیر از تلاش های خدمات شهری در چند ماهه اخیر گفت: پرسنل خدمات شهری بیشترین خدمات رسانی را در برف روبی و سیلاب داشتند امید است این عملکرد خوب در ایام نوروز نیز همچنان تداوم یابد. 

وی با اشاره به اینکه در آستانه نوروز شهر باید رنگ و بوی تازه ای به خود بگیرد عنوان داشت: رنگ آمیزی و شستشوی جداول نهر، تهیه و رنگ آمیزی المان های نوروزی از برنامه های این ستاد می باشد.
وی افزود: شهر ما یکی از مقاصد مسافرین و گردشگران است و باید در جهت پویایی هرچه بیشتر آن بکوشیم. 

شرفی در بخش دیگر سخنانش بر اهمیت کنترل و نظارت ساخت و ساز و همچنین آمادگی برای حوادث غیر مترقبه تاکید داشت و بیان کرد: پلیس ساختمان باید نظارت بیشتری در این ایام داشته باشد و در بحث مدیریت بحران نیز لازم است نواحی شیفت بندی شوند و با استقرار ماشین آلات سبک و سنگین در نقاط حادثه خیز آمادگی کامل داشته باشند.
 
در ادامه هریک از حاضرین برنامه ها و پیشنهادات خود را عنوان کردند. 
سپس خان احمدی مسئول اداری و کارگزینی شهرداری در سخنانی ضمن تبریک عید نیمه شعبان به بیان مهمترین سر فصل ها و اقداماتی که توسط ستاد نوروزی باید انجام شود پرداخت. 

وی گفت: کاشت گل های فصلی، رنگ آمیزی و تهیه المان های نوروزی، فضاسازی و آذین بندی باید سرعت بیشتری پیدا کند. 

مسئول اداری و کارگزینی افزود: لقگیری و ساماندهی نقاط حادثه خیز نیز لازم است انجام شود تا شاهد حوادث دلخراش نباشیم. 

خان احمدی در پایان با اشاره به لکه گیری و آسفالت در شهر اظهار داشت: طی یک هفته اخیر بسیاری از معابر توسط واحد عمران و نواحی شهری آسفالت یا لکه گیری شده اند.

شایان ذکر است این جلسه با حضور شرفی معاون اداری و مالی شهردار، خان احمدی مسئول اداری و کارگزینی، امینی مسئول خدمات شهری، محمدی مسئول کارپردازی، حاتمی مسئول روابط عمومی، خسروی مسئول ناحیه شهری اوشان، امامقلی مسئول ناحیه شهری فشم، محسنی مسئول ناحیه شهری میگون و عارفزاده مسئول ناحیه شهری میگون نو، مسئول حریم  شهری، متولی مسئول ۱۳۷، خانی نماینده واحد حراست و شمسی نژاد مسئول آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری برگزار شد.

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.7.0
    V6.1.7.0