• ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۴۰۰/۰۴/۰۳ 
  • کد خبر : ۵۳۴۵
next    /  2 prev
🔴بررسی مشكلات مركز درمانی بعثت رودبارقصران
🔶نشست برسی مشکلات احداث مرکز درمانی بعثت رودبارقصران در سالن جلسات شورای اسلامی شهر اوشان فشم میگون با حضور هیئت امنای این مرکز برگزارشد.

‍  🔶به گزارش روابط‌عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر اوشان فشم میگون؛ عباسی فشمی رییس شورای شهر عدم اطلاع حقوقی کافی را عامل این مشکلات دانست و گفت: با حضور  اعضای شورای اسلامی شهر، هیئت امنا این مرکز، واحد های شهرسازی و حقوقی شهرداری و رییس اداره ثبت جلسه ای برگزار گردید و در صدد تبیین راه حل براساس راه های قانونی هستیم.

  🔶وی افزود: شهرداری و شورای اسلامی شهر نقشی در تعطیلی این مرکز نداشته است. عباسی افزود: بر اساس راه های قانونی سعی در رفع مشکل این مرکز درمانی داریم و تا رسیدن به نتیجه مطلوب پیگیری خواهیم کرد.

عباسی از معضل ایجاد شده بعنوان یک آلام مشترک بین شوراهای شهر و بخش یاد کرد و افزود: باید با ایجاد همبستگی در جهت منافع مردم و بعنوان دردی مشترک بصورت جدی حل مشکل را پیگیری نماییم.

نبود مراکز درمانی و بهداشتی در بخش رودبارقصران همواره معضلات جبران ناپذیری برای شهروندان ایجاد کرده است چراکه ترافیک گسترده و  ۲۰ کیلومتری تا ورودی شهر تهران امداد رسانی  در شهر و بخش رودبارقصران را برای اورژانس نیز سخت و غیر ممکن کرده است. ترافیک سنگین و نبود امکانات درمانی در رودبارقصران تاکنون باعث مرگ تعدادی از بیماران و صدمات جبران ناپذیر به آنها شده است. بر همین اساس و با نظر مسئولان وقت از ۱۵سال قبل پیگیری های احداث مرکز درمانی با دسترسی مطلوب برای عموم مردم انجام شد و مرکز بعثت مراحل مختلف احداث را پشت سر گذاشت. 

🔶رضا کربلایی نایب رئیس شورای شهر  نیز در ادامه این جلسه افزود:تا به سرانجام رسیدن این مشکل جلسات متعدد با مسئولان ذیربط برگزار خواهیم کرد.

وی گفت: ما این کار عام المنفعه را برای رفاه حال شهروندان پیگیری و به امید الهی رفع خواهیم کرد.  

🔶خانی عضو هیئت امنا این مرکز درمانی  نیز در پایان افزود: این مرکز برای کل مردم رودبار قصران اهمیت ویژه ای دارد و اگر در پروسه ساخت و صدور پروانه  مشکل بوجود آمده است به دلیل نداشتن اطلاعات کافی و بدون هیچ گونه سوءنیت بوده است. از دیگر مسئولان بخش از جمله امام جمعه رودبار قصران و بخشدار نیز خواهان پیگیری و تبین راه حل برای این مطالبه عموم مردم هستیم.  🔶 بنابراین گزارش؛جلسه آینده به روز شنبه ۵تیرماه موکول گردید است.

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.7.0
    V6.1.7.0